TJEJKVÄLL! :D

Igår hade jag världens bästa tjejkväll! :D Okey det skulle ha varit en filmkväll med det blev knappt nån film :D

• Först var jag och stella i centrum i över 2 timmar och köpte blommor och väntade på lydia!
• Sen åkte vi hem till Lydia och fixade oss!
• Okey innan vi kom dit hade jag och Lydia och stella världens otur kan jag seja!
• Vi åkte tåg till julia och man måste byta i roslagt näsby för hon bor i ensta!
• Men det tåget vi satt på var försenat så vi missade det tåget vi skulle byta -.-
• och sen hoppade vi på ett snabbtåg så det körde förbi ensta-.-
• och sen skulle vi in på ica och då höll vi på att missa det tillbala -.-'

• och på tåget satt det en helt drogad tjej med blodspränade ögon och tittade på oss! Inte mysigt
men sen kom vi och då åt vi middag ( tacos) och pratade om massor av saker körde nått kortspel typ fast typ sanning och konsekvens fråger och sne tröttade vi på det och mötte basse och ludde vid lekplatsen! :D
haha sen gick vi hem och kollade lite på idol utröstningen och sen lite efter det åkte vi hem :D
Det har varit världens bästa kväll! Älskar er tjejer!

Tyvärr blev det inte nästan inte några bilder när vi var där! Vi höll på med så mycket annat!
Men lite bilder innan när vi fixade oss tog vi! :D




I cenrum när vi skulle vänta på lydia! Stella hade klubb sak så hon var tvungen att alltid ha en klubba i munnen!




Träffade Pillan och anna och pillan hade en 1000 lapp! :D


Hos Lydia:









Älskar den hära bilden på oss bästa vän <3

Det hära är  in pojkvän apan! Träffade honom på skansen XD



Gud vad kul jag har haft med er tjejer! Love you ♥

Kommentarer
Postat av: Klara

alltid lika fina<3

2010-10-16 @ 11:29:24
URL: http://torgerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0