..........................................................................................................................................

Fick precis veta att kajsa inte ska på cheerleadingen :( Krya på dej ♥
Så fr åka dit själv. Fick veta nyss att massor av kompisarna ska åka till åre! t.e.x Julia och Jossi! och massor av mer :D SKa bli så himla kul sejer jag bara !!!!! Efter cheerleadingen ska jag till centrum och hoppas jag jag kan nköpa denna barnsliga my tröjan! :D haha man får faktist vara lte barnslig ibland! MEn nu ska jag göra nått annat kram <3



Älskar dej bästan vän! Hoppas du älskar mej lika mycket!

Kommentarer
Postat av: luffi

God morgon!!



Allt bra denna lördagsmorgonen!?

kramar luffi

2010-10-09 @ 11:06:27
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0