Cheerleading!!! :DDDDDD

Shit nu har jag pendlat hela vägen från Solna till Åkersberga! Blää vad det var jobbigt och så fick jag hoppa in för att nån var sjuk och bygga byggen som jag fick veta typ på tåget dit och hann bara träna en gång för sen skulle vi ha uppvising! Det gick gasnke bra fast ganska dåligt om ni fattar :P :S Sen fick vi stå och jeja och få känna på hyr det var att vara cheerleader som på film! Alså vi hejade i 2 timmar och var tvungna att skrika och vaar glad och hoppa och bygga hela tiden för att vi skulle få pengarna! Shit vad jobbigt det var! jaja nu sitter jag här och faster är här och gud vad jag har saknat henne!

Ska äta kött med pommes och bea nu! MUMS :D:D:D:D::D:D:D::D:D:D

Love you

Lite bilder på allt möjligt!:

Er har jag alltid kul med <3




haha orkar inte fixa till bilderna!



Kommentarer
Postat av: Thoringelin

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-04-09 @ 12:32:08
URL: http://thoringelin.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0