SNÖ

Emma sorry ska på friends sak imorrn så är borta hela dagen :( Men vi ses på torsdag och fredag på tåget! hoppa in då ;)! ♥

Hade skit roligt i skolan idag med mian finaste vänner Julia och Mathilda! Gud vad jag skrattade! haha :*
haha vi hade typ håltimma på hemkunskapen som vanligt -.-' haha vi åkte till täbu centrum och där var såklart inga affärer öppna , och det var bara alkisar och gamlingar där! HAHA! sen i skolan gick vi bara runt och flumma och mulade varandra haha! Roligaste dagen med er tjejer love you ♥

cause all i see are stilletos! ! haha gissa vilken låt jag lyssnar på? den som gissar rätt får en länkning!

haha hade tråkigt!



Gud HATAR SNÖN! haha nej jag älskar snön men inte nu! inte när man ska gå hem 1 mil typ och när man ska till tåget och det är försenat och sånt! BLÖTT ch SLASK! prutt! haha


*haha ville bara foto lite på den hemska snön!den ska inte komma nu!*

Vill att den ska komma på jullovet då är det mysigt!

Förra vintern:





HAHA springer där som en liten bebis i ballerina!
Har fler bilder men hittar dom inte ;)
Shit jag är väldrigt bloggsugen nu!





Kommentarer
Postat av: sofia

party in the USA - miley cyrus ? :) <33

2010-11-09 @ 20:31:19
URL: http://sofiaahensdaal.blogg.se/
Postat av: mathilda

älskar dej oxå :* <33333333

2010-11-10 @ 19:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0