Tjena

Hemma :D!
Lyssnar på amanda jenssen nu! Hon har världens coolast röst! <3  * Money makes the world go round *

Har precis diskat och ska göra läxan men tänkte blogg lite!


PÅ onsdag är det kulturkväll! Tycker det är väldigt kul faktist , men i 6:an typ körde man staffet1 Men i år ska vi inte köra något. haha förra året gick jag och appa ch maiken runt och kollade på vad jag har gjort! Lite pinigt var det faktist skrev om så fåniga saker då om man kolla på det nu! XD haha

Snart är dte cheerleading och jag ska bannemed sätta denna ***** flickisen! Är skit arg vrider mej typ har ftt nått creepy ticks! !! Skit jobbigt ska ju göra det i prpgrammet men jag tror jag inte kommer klara det!

jaja vi höra sen älskar er läsare det vet ni

 

 

Äckligt ljus för det är så mörket ute ;)


Kommentarer
Postat av: Klara

hennes röst är så gryyymt cool !

2010-11-22 @ 21:39:19
URL: http://torgerson.blogg.se/
Postat av: Noelle

Men hallå? efterbliven låten heter ju facktiskt Do you love me... höhö

2010-11-23 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0