Rock in my heart! <3

Hej bloggen! Idag har det varit fullt upp har varit med stella och tilda efter skolan och vi gjorde läxor -.-'! NO luftboken nån jäkla bok där man ska skriv 100 sidor! HATAR LÄXOR! Sen skyndade jag mej iväg till cheerleading där jag fik veta att jag ska göra flickis i programet *svälj* haha det kommer inte jag klara ! Men på träningen hade vi jätte kul och pratade ! I LOVE PIRATES! Just det kläderna har inte kommit! :( Shit tänk om dom inte kommer!

Okey nu kommer dagens outfit! För lite rock här ↓



Linne: Lindex
Kofta eller vad det är: H&M
Halsband: Emma
Leggings: Lindex



Ska se på fångad som sagt nu puss

Kommentarer
Postat av: Emma

taskigt! du fick halsbanden av mig & du kommer inte ens ihåg det ! -.-'

2010-11-16 @ 16:00:31
URL: http://fotonbyemma.blogg.se/
Postat av: Klara

fett söt du är (: kram

2010-11-17 @ 06:52:08
URL: http://torgetson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0