Läskig gubbe :S

Tejena mittbena! :D
Har haft kamratstödjar möte idag och vi satt typ bara i en ring ocg pratade :/ Tråkigt!

haha det var en shit kul snubbe på tåget som satt och sjlöng för sej själv och vi satt likom mitt emot honom så jag satt mot honom om ni hattar! fast i 4 platserna framför! han ba '' ska du bada '' min kompis sara ba '' nej det ska jag inte'' kan ba ''okey för det ska jag''! och sen satte det sej en kille brevis honom och nuddade snabbt vid hans hand som var på sätet och han ba ''AJJJJJJ! det dära gjorde ont du måste seja förlåt'' den andra snubben ba ''jag har inte gjort nått! '' den konstiga killen ba '' joo kolla min hand den är helt blå! ''fast det inte var nått färkde sen började han sjunga igen! haha :P höll på att garva ihjäl mej!

PÅ onsdag är det friendsutbildning! hah :P sk vara i täby c hela dagen och typ se på film :D men hade ju provet så får se hur det blir med det!

Ska vara emd emma imorrn tror jag såg inte henne idag konstigt nog hon gömmer sej :P hah men har sakant henne skit mycket <3

Är inne på macen där nere så det blir ingen bild men ni kan få en i repris :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0