Godmorgon!

Har varit uppe en stund och bestämmde mej för att blogga! Skulle vara med emma men hon är på nån fest typ och kommer inte hem fören 13 typ så sen ska hon träna! Och julia ska plugga så ska åka till centrum och ''shoppa'' haha mamma ska köpa nån klänning för hon ska till nått fin fest senare typ!

Har fått nya bebis vinterskor! haha mina andra har jag haft i några år! haha några vet och har nött ut dom så det läcker in vatten! Så nu har jag köpt SKIT stora för att få platts emd sockor i och för att jag ska ha dom i typ 100 år till! haha dom är skit stora känner mej skit klumpig! :P

Ser att all snö har typ smällt nu! :D det ska bara vara snö på jullovet annars ska det vara varmt !!!

men ska fixa mej nu puzz <3



Repris:

Glöm inte Julia och Emma att kolla på videon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0