Globen! :D

Sorry att jag inte bloggade igår eller imorse skulle till aurora och baka pepparkakor! Sen lekte vi i snön och en såg vi på zombie land haha :D



Somsagt igår var vi på globen horseshow :D Tyckte inte det var speciellt kul för såg det förra året men det är ju alltid kul att se hästar! Sen gick vi på en resturang som hette sabai-sabai! Det var jätte gott, åt typ chicken nuggelt typ! SHIT GOTT! Men som ni kanske vet så hatar jag glasnudlar kräks om jag äter det och såklart ska dom vara dumma och beställa in det! Så kunde inte kolla på julias mat resten av kvällen! haha det är så himla vidrigt!

haha det var en liten tjej där som hette alicia och var väldrigt söt men lite creepy! hon sa at hon älskade att äta djur och hon försökte pussa och krama oss! Hon sa att hon bara gillade att pussa tjejer haha! Skrattade mycket den timmen! :D


Bild källa: Tog dom av julia om jag fick! haha <3333

Hade en jätte kul kväll med er tjejer!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du hade ju inte äns smakat dom och dom var inte alls SUPER ÄCKLIGA !!!!!!!!!!!!

2010-11-28 @ 20:31:59
URL: http://fotonbyjulia.blogg.se/
Postat av: noelle

Varför tar du inte egna bilder??

2010-11-29 @ 07:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0