Friends ♥

Idag har jag varit på en friends sak! Det var jätte kul! Vi gjorde lekar och övningar och lärde känna alla mycket mer! Vi årt på donken och hade jätte mysigt vår lärare eller vad man ska seja var jätte skysst och cool! Var jätte duktigt på att trolla haha och kunde massor av roliga trix! Var en jätte rolig dag som jag JÄTTE gäna vill gå på igen! Har lärt känna några nya vänner alltid kul  (Y) haha okey jag kände alla innan men nu känner jag dom mera kanske :S



* Du är en idiot och önskar att du kunde växa upp*
Du vet vem det är!



Vet inte mer vad jag ska seja... ikväll är det berg flyttar in och välkommen åter! LÄNGTAR! Men finns nog inte mycket mer att seja hörs sen ;)



haha vet inte vad edt är med mej idag!
Har lovat anna att jag ska den nya kjolen och tröjan imorrn med blommor så det ska jag hålla :D





Kommentarer
Postat av: ROBINA :D

Javisst! :D säg till när du lagt till mig, så lägger jag till dig : D

2010-11-10 @ 20:30:40
URL: http://refflan.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Japp :) Har lagt till dig nu :)

2010-11-10 @ 21:04:27
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0