Ajjjjjjjjj!

Heej! Har tränat glosor hela eftermiddagen så har inte hunnit blogga! Men det gör jag nu! Var jätte kul på gympan gjorde Wildkids hha! :P nej det var jäte kul man var 2 lag och tävlade så kunde man förlora medlemmar och få :D!
Men det tråkiga var att jag bränade mej på mattorna och att julia kaste en sko i huvudet på mej! AJJJJJJ! haha värsta långa kastet och rakt i min panna! 8)! haha gjorde skit ont men skrattade ! Ska till cheerleading snart ska göra program och det är kul!

Imorrn åkter Lydia till Egypten! Kommer sakna dej älskling! Älskar dej bästa vän! :*

haha jag kan massor av korttrick nu för jag måste haha har slått vad med familjen att jag ska bli magiker :P!
Ska äta nu kram!



haha saknar ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0