Tillbaka!

Tillbaka från FJÄLLEN :D:(
Det är både en bar och en dålig SMILIS!
Jag vill ju såklart vaar kvar det var så mysigt och jag ÄLSKAR att åka skidor! ( även om jag inte är världs bäst på att åka)
Fast jag saknar ju mina kompisar OTROLIGT mycket!

Och förlåt för det dåliga uppdateringen för vi hade baar internet en linten stung på hela veckan men nu ska jag börja igen!

Det kommer komma bilder från fjällen men kom hem idag så har inte hunnit!

Imorrn är det skoöa :(:(:(

Vill HA LOV!

NÄSTA ÅR BLI DET ÅRE!! SÅ SEJ TILL OM DU OXÅ SKA ÅKA DIT!

P:S Förkåt om header är lite knsig har inte hunnit fixa den!

Men en ny kmr!

PUZZ <333333





Kommentarer
Postat av: stella

fiiiin header<3333

2010-03-08 @ 18:18:25
Postat av: Erika

HejHej!! Snygg blogg

2010-03-11 @ 18:42:58
URL: http://lovevampires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0