Sorry allihoppa!

Men jag haft jätte mcyket för mej! Fyller år om 4 dar så har väldigt mycket att göra som ska få gäster snart -.- ska bli kul men jag behöver faktist vila!

Igår var jag malin och aurora + familjer på grönan! Det var jätte kul men på båtvägen dit börjarde det ösregna men det försvann efter en stund!

Jag och malin åkte jetline 5 gånger tilt 2 insane 1 och extrem 1 och spökhuset och massa mera!

SÅ HIMLA KUL TILT VAR GUD ASSÅ!

känns som om jag släpps trån 100 meter ännu!

Sen åt vi på resturand och jag åt rökta räkor och cezarsallad! MUMS!

Asså jag och malin gick i mitten halva delan i spökhuset men när vi kom ut på balkonen då bestämmde jag och malin att vi skulle gå först andra delen just när vi kom in genom dörrarna då kom ett monster och skrämmde oss till döds! Just när vi bestämmde oss för att gå först och sen gick vi i en mörk tunnel då plösligt stog han bara brevid mej och malin och petade på oss! Ni anar inte hur mycket jag skrek den dagen!

Lite bilder :



I kärlekstunneln





Ben och Jerrys glass!







haha XD



Ön som resturangen var på :



Förlåt dålig bild men det var jätte söta ungar där!



Vi hittade en borg i skogen:



Malin försköer klättra upp i utskikstornet:  * stavning * :S



Fina bilder när vi åkte hem !

Det var allt för mej ska åka till solbrännan nu!

<3333333333333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0