Midsommar :D Det blir den bästa sommaren!

Mamma och pappa håller på för fullt med att laga mat m.m för vi ska bort till gäster och sen åka typ till solbrännan och fika! Nån mer ska ska dit och fira midsommar??

Nu ska jag berätta lite om min vecka:

Idag : MIDSOMMARAFTON :D

Lördag: Grönan med Malin och Aurora :D

Söndag: Min bästid kommer med familj!

Måndag-Onsdag: Mamma har ridläger så ska följa med och vara med julia,aurora,malin m.m

Torsdag. JAG FYLLER ÅR!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Lördag: Min morbror + tjej kommer

Söndag: ECLIPSE MED MINA BÄSTISAR!!

Måndag: Farmor och Farfar kommer :)

Fredag den 9 - Fredagen den 23 : KROATIEN! ( Spilt)

Alså gud vad kul jag komme ha i juli!

Och så ska jag såklart vara med mina kompisar!

<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0