Julia!!! ;D

Förts vill jag bara seja! SNÄLLA PRENUMERERA PÅ MIN BLOGG VIA BLOGGLOVIN!

Alla som prenumerar på min blogg får en länkning skriv en kommentar om ni prenumererar på min blogg :D

Sitter här med julia och har inget speciellt att göra men när jag kommer hem ska jag städa mitt rum för det är jätte stökigt men kmr bli fint när jag är klar!

Imorrn är det cp fotbollsmatch! :(:(:(

Just det Emmersson gick inte igenom så jag ska ha Isabell men hon är oxå kul.

I förmiddags var jag med Lydia och Tilda då spelade vi in ett nytt avsnitt av Bombay dreams som T och L kmr lägga ut snart hoppas jag!

Nu ska jag och Julia spela in en film, lägger ut den senar idag puzz <33333333







Det bjuder jag på! XP



filmen kmr snart!




Kommentarer
Postat av: Saidelena

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2010-12-14 @ 13:51:26
URL: http://saidelena.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0