JAG VILL BADA HELA DAN!

Idag vill jag bada hela dan för badade igår och dte var 16 grader och så nu vill jag bada hela dan för det var jätte skönt igår!

Fick höra på aurora på msn att don skulle följa med till grönan :D
Ska bli så himla kul!
För maiken är fär kort mamma vågar inte morgan sejer att han vill men när vi står i kön ångrar han sej och pappa klarar inte när det snurrar!

Men nu bli det ändringar på det vi ska åka allt förutom tillt! USCH!

Nu sitter jag här och väntar på att stella ska ringa tror jag spelar sims på min avatar familj!

NU ÄR DET BARA 8 DAGAR KVAR TILLS JAG FYLLER ÅR!!!!

JIPPI! :D:D:D:D:D





Den bjuder jag på ;)

<3

Kommentarer
Postat av: Noelle<3

Det är inte bara ''din'' avatar familj.. :P <3

2010-06-23 @ 21:15:35
URL: http://noellepihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0