Grönan nästa!

På söndag ska jag på grönan med malin och aurora :D ska bli jätte kul och imorrn ska jag vara med stella och noe tror jag!

Nu ska jag se på 16 and pregnant!

just det var istellet nyss och hade skötartävling med chief såklart och gissa vem som vann? joo mee?

Men det tråkiga är att chief är halt och har fått fång ( när man har ätit för mycket hö och man får jätte ont i hovarna) så vet inte han ska bli uthyrd??

:'( :'( Han kanske avlivas!

Blää börjar gråta bara jag tänker på det!

Nää det kommer inte att hända

<3

Kommentarer
Postat av: Albinsabrina

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-02-01 @ 13:23:51
URL: http://albinsabrina.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0