I love kroatien och Jennifer Alderfalk!

Hej alla älskade läsare! Sitter här i kroatien och är inne på min mobil. Här är det helt Undebart! Det är 35-40 grader och kristall klart i vattnet! Kommer hem på fredag men gud vad jag saknar mina vänner! Här har jag tittat på grease hela dagarna lång 1an och 2an och kan alla sångarna utantill. Har oxå snart läst ut twilight boken på engelska. Den är lungt mycket bättre än den på svenska! Vårt hus ligger ganska långt bort från stranden så jag har fått väldigt mycket kondition. Det är bra! En av det bästa med det här är att pappa har msn på sin mobil så har chattat men min älskade jennifer alderfalk Gud jag jag saknar dej jennifer gumman! Ily<33333333333 Är så glad att jag har hittat dej du värmer mitt hjärta! Ska sova nu hörs på fredag! Sov sött<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

ååååh! jag saknar dig också! jag älskar dig min älskade underbara vän! <3 glad över att jag har dig! <333333

2010-07-21 @ 09:01:41
URL: http://aalderfalk.blogg.se/
Postat av: Julia

Har också varit på den stranden du visade i ett inlägg ;)

2010-07-21 @ 19:19:39
URL: http://juliahfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0