Hemma!! med mina bästisar Emma och Julia <3

har pecis kommit hem nästan berättar mer om kroatien sen¨då får ni massor av bilder. nu fånar sej emma och julia med sin sexiga  dans!

har saknat dom så himla mycket gud vad jag älskar er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bästisar föralltid!
Men ni är dumma att ni har tagit bort era bloggar hjälp till att seja till dom att dom ska fixa tillbaka dom!

Fick precis veta att om bara 2 veckor ska vi hyra häst!
Gud vad jag längtar hoppas att jag får en ny häst!

Imorrn är det middag med Eidmanns som gäller gud vad jag har saknat dom!

ska bli skit kul men måste gå nu sitter här och lyssnar på grease 2 låtar!

I ♥ Grease!

Måste gå nu hej då alla mina söta läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0