Blöt som tusan!

Som ni har hört har det rasat mycket t.e.x  ridhus , sporthall pga snön så jag och pappa har varit och skottat snö på taket i en  och en halv timme!
Så nu är jag jätte blöt.Fast jag har en filt lindad om mej och dricker varm chocklad! Så jag kommer nog bli varm och torr snart!


Igår var det Drop-in då red jag chief!
Jag blev jätte svettig för vi hade Jessi , sen åkte jag,Julia,Mailn,Andrea,Aurora + våra mammor hem till Julia!
Där såg vi på liten bit av letsdance och solsidan!


Idag red jag chief igen . Vi hade markarbete.
Han var faktist jätte pigg. Dubbelt så pigg som han brukar vara så det är jag väldigt stolt över!


Jag vill oxå gratta Lydia som fyller 13 år idag!
Grattis älskling!
I love you!


Imorrn är det cheerleading igen!

Hörs mer imorrn nu ska jag spela sims!


PUZZ <3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0