Tillbaka med massor av skoj!

Hejsan bloggen!, Nu är jag tillbaka och bloggar igen :) Sårry men har inte varit henna seriöst ! Nu ska jag berätta :P

Vollyboll: I torsdags var vi (klassen) på vollyboll *staving* turnering! haha vi förlorade mot några fjortizar som såklart spelade vollyboll! Jävla fjortizar som har damp! haha så då åkte ett gäng hem från typ långt inne i stan utan lån ledare alls :S! haha men vi hittade hem sen!

Bowling: Vi kom hem 16.30 och bowlingen börjar 18.00! Då var vi i täby och bara gick runt! haha vi var typ 13 pers och satt på donken när typ baar 3 åt :P

Stallet: Dirket efter bowlingen åkte jag till stallet! Är svin kallt där men jag messade med julia typ hela tiden så lite kul var det i alla fall ;)

Idag: Har varit med Julia,Lydia Sofia och Ellen! Grattis Lydia på namsdagen! Love you :* Och vi skulle ha ätit på Subway men vi gick hem till Ellen och såg på Säg att du älskar mig ! Skit hemsk och sorlig haha det var bara jag som grät! :') Och såklart var tågen försenade m.m så satt där och frös men nu är jag hemma ;)

Bloggar mer snart LOVAR! Vi hörs om en kvart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0