Paket :D

Det hära fick jag: Målarsaker


Målade lite igår också :P

 


 

Kläder:

Leopard tyg: Linne och leggings

Kofta

Benvärmare

Mössa

Halsduk

Nån lång klänning typ och träningsbyxor

Ridjacka och ridtröja:

haha ignorara mina ögon vet inte vad jag tittade på där :S :P

 


 

Familjen:

Bilder från Thailand, ser ni lilla ödlan på grodan?

 


 

Underställ:

HUngerspelan 2

2 plånböcker

300 kr på gina

''diamant'' örhängen

Eclipse spelet :D Nu kommer jag och emma ha kul imorrn :D <3

Deadem *stavning*

 


 

Osynliga presenter:

Linser

Tona brunt :D

emma kommer nog bli den första som ser det, hoppas hon godkänner det :S :P <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Tora

Jag läser första delen av fatta eld hunger spelen nu ! :D <3

2010-12-25 @ 12:01:31
URL: http://topiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0