Matilda Emma Julia = ''Normala'' NOT

Hejsan alla fina läsare :*
Idag var jag med dom ornormala bästisarna Emma och Julia! haha kan inte precis seja att jag är normal också! VI skrev på hela vägen hem på tåget så alla tittade på ass, sen hade vi värsta snöbollskriget på väg hem till emma, sen spelade vi in en film där vi sjöng med det slutade med skrik för att vi skulle överrösta varandra, sen såg vi på film men slutade i värsta kriget! Men jag vann allt :P * stolt*
Visar videon när emma har lagt upp den! Då kommer dagens outfit också = Kallendern!

tog bilden från emma :*




Men ska se på ung och bortskämmd nu! Vi hörs sen då komemr videon! Emma skynda på!!! :P

Älskar er mina galna bästvänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0