Hotell gyllene knorren :D

Vill bara seja att statistiken går uppåt! Snälla stanna kvar alla läsare ♥

på fredag ska jag och Stella,Lydia Ellen och kasnke sofia och tilda och kasnke några mer äta på subway :D
För lydia fianste har namsdag så ... haha :P Längtar efter det

och idag gick bara tågen till rydbo så vi fick vänta där i 45 min typ på att det j*vla bussarna ska komma -.-'! är så j*vla trött på sl! ska för fan stämma dom haha XP

Har ni sett det nya julkalendern? haha ''Hotel gyllene knorren'' haha hoppas den är bättre än förra!





Kommentarer
Postat av: Pyret

Hej!



Här är jag, Pyret, med min helt nya hemsida.

Jag medverkar i långfilmen "Hotell Gyllene Knorren" men tyvärr inte i julkalendern. Filmen kommer i februari 2011 och är i samma koncept som julkalendern.

Kika in till mig vetja!



/Pyret

2010-12-02 @ 16:27:05
URL: http://minigrisen-pyret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0