Dag 6- Min dag ...

Idag har jag varit emd jossan , vi var först i täby och se åkte vi hem till henne och skojjade liten men ingen svarade typ och sen såg vi på film! '' wild child '' haha den är jätte bra :D Sen åkte jag hem tog typ 70 min !!! -.-' as jobbigt men det var det värt! Och iskolan idag har vi spelat in vår lilla film om en rättegång gud vad jag skrattar när jag ser den! Och så ska vi visa den för hela klassen haha :D och så var jag med ydia fianste och åt emd henne och blev lite dissad av nån! :( haha men nu ska jag se på julkalendern ! :D Bye



Kommentarer
Postat av: Klara

MORF heter hon ;) xoxo ♥

2010-12-15 @ 22:52:31
URL: http://torgerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0