Dag 13- Den hära veckan

Måndag: Vi såg bara på Avatar i skolan och myste och tog det lungt, och sen åkte jag till stallet och var med aurora där <3

Tisdag: Skolavslutning :D Sen åkte jag hel till Anna med stella och hjälpte dom med deras header och sen åkte jag hem och red chief barbacka och han bockade halva tiden! :D haha gud vad jag skrattade

Onsdag: Jag var med emma bästvän! Vi åkte till centrum och såg på film och tog massor av bilder :D



Torsdag: Städ dag, och så kom farmor och farfar och på kvällen åkte jag och red kl 21-22, Jag red smulpaj (smulan) Gud avd hon var stark vi gjorde kadrilj *stavning* så jag fick jätte ont i tänderna men annars vad det jätte kul :D

Smulan :*

Fredag: JULAFTON

Jag lägger upp ikväll vad jag fick! :D LÄNGTAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0