Dag 1: Jag

Jag heter Matilda och går i Bergtorpsskolan, jag går i idrottsklass! Jag älskar mina vänner och mina intressen! Jag tycker utseende är viktigt för mig men jag är inte överdriven, jag är en glad och sprallig tjej som gillar att busa och hoppa omkring mycket! Eller det tror jag i alla fall! Vad ska jag seja mer... jag älskar att busa och att måla faktist, men är inte duktig bara kluddrar lite! Mina vänner betyder allt men också min familj! Jag har inga husdjur men jag hade sniglar i 2:an och dom rymde och var överallt i mitt rum :S :P haha är en liten random tjej som ni kasnke märker. Jag är inte rädd att vara framför kamran och har nog dom fulaste bilderna och konstigaste vidosarna ibland! haha men sån är jag! Jag har bott i Irland i 2 år och så. Tror det var allt, vill ni veta mer är det bara att fråga :P

Ha det bra kram ♥





Snigel snigel på sängen där ... :P







Bloggar mer sen puzz

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg :) <3

2010-12-10 @ 21:37:54
URL: http://fangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0