Utvecklingssamtal!

Idag på utvecklingssamtalet fick jag veta att jag ahde blivit utvald till kamratstödjaren och min lärare undrade om jag ville då sa jag att jag skulle tänka på det!

Ska jag seja ja eller nej?

Och så fick jag veta att jag kom med i matte gruppen 4! Så smart är jag inte men jaja!

Ska till stallet nu och imorrn ska jag kasnke vara med stella och lydia har frågat stella och hon sa kasnke! :D <33

Förlåt för jag inte har lagt upp bilderna men det har hämr nått med sladden ska fixa med det ikväll!

Innan samtalet var jag med emma julia och noelle fast emma gick sen så vi vi liter bilder som jag ska lägga in sen!

<33333333333333

Sorry julia glömde att jag skulle vara med stella ksnke men om det inte går ska vi vara ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sejer stavas faktist säger!!!!

2010-08-23 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0