Stella och Tilda :D

Snart kommer stella och tilda tur att jag har er när det är svårt!
<33333333333333333333333

Idag ska mamma och pappa + grannarna bort på fest så då kmr granbarnen hit och ska vara här! Inget problem det det bara att jag måste vara hemma kl 5! :(

Mamma har fixat så jag kan ta skolfoto i höst!

Förra året ↓



Inget fel på det men klassfoto tog dom i fel ställning såklart! Jag får ha mitt lycko halsband på mej så får vi hoppas! :D



Ser lite sliten ut jag vet men har ridingt dubbelt nästan i två veckor är helt slut!

Fick det i Irland! Det är två delfiner!






Nån fotostudie i Irland!



Det är mitt familje foto och det min döda morfar dom man ser händerna på!
Önskar att han skulle leva nu!

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0