Stella jossan och christine och tora!

Har inte skrattat så mycket på hela dagen haha! <33

Idag skulle vi ''leka'' med våra klasser och såklart började det ös regna!
Blev jätte blöt och såklar kom inte bussen så fick som tur låna extra kläder av christine!
Vet att det inte är bra men vi busringde lite till ****! haha det var så himla kul alså!
Garvade så mycket så jag nästan kissade på mej!

Efter som jag har kamratstödjare ska jag ta kort imorrn! Vet inte vad jag ska ha på mej men får väl ta jeans och linne och nån kofta typ!

Ska ut och välja nu kram <333



Såklart är jag född till aik:are!





Önskar man var liten igen så man slapp skolan och baar gick på dagis!
<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0