HYRA HÄST!!!!! :D

Idag har jag hyrt häst nu ska jag berätta vad som har hänt:

Först kom vi till stallet och där fick jag veta att jag skulle hyra isabell och jennifer tills jennifer åker iväg. Men dom stog nån annan stanns, så jag fick rida hem frodo. vi gick till den hagen och när vi red på väg hem började det ÖS regna så när vi kom tillbaka till stallet var jag helt blöt . det fanns inte ett torrt ställe mina kläder men som tur var hade jag extra kläder men efter det åt vi lunch och sen viciterade vi ästarna ( kollade om dom hade sår,fästingar eller hästa skor och sånt ) aa och sen red jag ner stora hästarna till hagen och sen dom små och sen åkte vi hem!

jaja sitter här med emma och julia nu och vi ska snart se på en film!

Kram <33

Kommentarer
Postat av: kaisa

Låter som en fantastisk, men blöt dag du har haft!!! Kram!

2010-08-09 @ 15:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0