Gästbloggning! :D

Tjaaa alla Matildas coola läsare! (;
Jennifer är här & gästbloggar!
Tycker att det var lite roligt. Jag har ätit middag nýss inte för att jag tror att ni bryr er men i alla fall!!! ;)
Just nu hyr jag häst med Matilda vi har det grymt tillsammans! Alla är härliga ;d
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men ja.. på måndag börjar vi rida på "våra" hästar 2 ggr per dag + extra häst om man hinner typ.. Matilda suger på att blogga när hon hyr häst -.- DET SUGER!
På onsdag är det markarbete & torsdag hoppning det är najs!
Men nu ska jag sluta skriva på, jag är bra på att skriva liiite för mycket och då blire tråkigt att läsa!!
Tyckte ni att det var bra att Matilda har gästbloggare? ALLA SVARAR NUUUU!
PUUSS PÅÅÅ ERRR! Kommer lite bilder i think (:
/Jennifer Alderfalk



Det fick bli 4 bilder, första e på mig & matilda när vi va hos henne nån första gången xd
andra är hennes kakorjag ätit tredje & fjärde är jag matilda & noelle hahahah, nööörar x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0