Chief älskar dej!

Åker till emma snart ska sova hos henne för min familj ska bort till nån jobbig familj som jag inte orkar vara hos just nu!

Idag red jag chief! :d vi gjorde bara volter skit tråkigt men men!

Här är min lilla ögonsten! Min bebis! ÄLSKAR DEJ CHIEF!  <33333



För 4 år sen typ han ser jätte liten ut! ↑



För två år sen typ ↑



naww <33 ↑

Förra vinern : ↓





Förra sommarn: ↓



Är lilla grås rumpa som man ser här! :p ↑





Hans undebara öga! ↑



Förra året gick jag på ridläger då skulle vi ha hopp tävling då gjorde jag det hära spindelnäten på han! ↑



Förra året i hagen! haha Han blir trött när jag rider han! ↑




han har trifsel fläckar för att jag är hos han! XD ↑




Ett halvår sen kanske! ↑



Förut nån nång när han var halt! Stackars lilla gubben tycke så synd om han då! ↑

I vintras: ↓






Några månader sen! ↑ ↓





NAWW! I slutet på vinter! ↑



I sommars ↑

Visst är han undebar?
Och han är bara min! <333

Kommentarer
Postat av: christine

gud vad fin han e, chief<3

2010-08-28 @ 23:08:42
URL: http://skatingkikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0