Äntligen FREDAG! och massor om hästarna!

Ikväll ska jag bara mysa! Imorrn är det igånh med ridningen igen och så ska bli jätte kul men är van vid att rida själv!

Idag hade vi inneband cup skit var as tråkigt suger på innebandy! Har alltid det vrf inte fotboll?????

Vi har fått 4 nya hstar till stallet för Frodo,Lilla grå och Jennifer har pansionerats!* stavning *
det är 4 små ponnier, 2 ston ( tjejer ) och 2 vallackar ( killar )!
Nu funkjar inte min USB kabel eller sladd vad det nu heter så jag kan inte visa bilder på den men dom är jätte söta!
Stona heter Maja och Rebecka!

Rebecka:

Hon är vit och väldigt lik Jennifer som vi hade förut!
Men hon är lite tigrerad eller om det nu ehter den som lilla gubben är ! ( Bilder kommer här nere sen! )
Hon är väldigt nyfiken och på och värkar vara jätte rolig att rida!
Hon är vit och skimmel tror jag att hon är!

Maja:
Hon var ganska nervös! gick liksom sakta ramåt och nosade först i fickorna om man hade nått godis!
Också väldigt nyfiken men inte lika mycket på som rececka uta var liksom lungrare!
Hon är jätte söt mes brun kropp och ljusbrunare huvud!
Jätte sör var hon med tjock spretis man!

och dom två vallackarna heter Eddie och Dennis!

Eddie:

Väldigt liten och grymt söt! Älskade att bli kliad och klappad!
Han är ganska mörkbrun och gasnka litet huvud!
Älskar att att bli gosade med och skulle jätte gärna vilja rida honom!

Dennis:
Är brun med en stor vit stjärna i pappan!
SÅ HIMLA SÖT är han med sin lilla mule!
Men han var väldigt ung tror jag eller så var det eddie men nån av dom gillar inte dom andra hästarna så mycket så han har blivit en privathäst tror jag!
Hoppas inte det för han värkar vara jätte rolig!

lilla gubben:





Jennifer:




Sorry hittade ingen bättre på henne!

Okey nu ska jag göra nått annat ne jag vet jag ska läsa nån bok vi fick i läsläxa av vår lärare som heter
'' Det finns inga skridskor i öknen ''
haha okey kram <333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0