<3

Idag var jag med stella och christine jag ringde bris och berättade några skämt och gåtor!
Fick dom av stella och christine! <33
Hon skrattade så vi blev nöjda!

Så hör såg jag ut idag när vi tog kort för kamratstödjare trör jag ska ha flätor på klassfotot oxå!
<33










Puzz och kram <33

Hör kmr gåtorna!

Dom som gissar rätt får en länkning! ( stella och christine får inte svara! )

Gåta 1 : I det lila huset bor lila damen, i det gula huset bort gula damen, I det blå huset bort blå damen, Vem bor i det vita huset?

Gåta 2: Vad är alltid mella berg och dalar?

och tillslut den roliga historian som ia lla fall vi tyckte var rolig!

Det var en präst som gick i parken för att plocka blommor! Just då fick ha fågelbajs i huvudet!
Då sa han:
- Gode gud tur att inte kor har vingar!

HAHAHAHAHAHA <333333



Kommentarer
Postat av: christine

moahahaha mina skämt äger juee 8) haha ;P men asså skitsöta bilder du har där på dej <333

2010-08-26 @ 19:23:21
URL: http://skatingkikki.blogg.se/
Postat av: anna

1. presidenten

2. och



du har tagit dom från fångarna på fortet ! ;)

2010-08-28 @ 10:28:54
URL: http://annuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0