Klassfest! <33

I går var det klass fest jag jag och stella skulle vara läskiga!
och det blev vi! Tyvärr har jag inte bilder att ladda upp för det funkar inte på den hära datorn men vi kommer att få en ny snart då kommer massor av bilder! Nu tillbaka till festen det var jätte kul de flesta hade klätt ut sig! Alla var jätte bra men jag vann bäst utklädd av tjejerna! Jag bled jätte glad. Jag vann en bio biljett den ska jag spart tills new moon kommer. Den ska jag se med stella GUD VAD JAG LÄNGTAR!
Och imorrn ska jag rida och hoppa Isabell tror jag sen ska jag på Svenska cuppen HOPPAS AIK VINNER!
Sen ska jag till Tora och Jossan på tjejmiddag + övernattning! Kan lördagen bli bättre!
Det kommer komma bilder på det oxå.
Så holl ögen öppna efter ett stort bild inlägg med massor av bilder!

HA det gott puzz Millan <33

Kommentarer
Postat av: emma

bra att du bloggar för det e kul att läsa!!

asså jag menar du bloggade inte lika ofta förut <33

2009-11-07 @ 08:59:19
Postat av: Anonym

Jag hoppas att du vet att om den är från 15 år , får man inte ens gå med vuxen . Det är man själv som måste vara 15 . Och man kan inte fuska , för de kan kräva leg ..

2009-11-07 @ 14:59:41
Postat av: Millan <33

ok bra att veta ;)

2009-11-08 @ 11:55:58
Postat av: alicia

jag längtar till new moon jag med den första filmen äger du o jag har nog samma smak hehe nee skoja ha det bra

2009-11-12 @ 17:12:15
Postat av: Christine

Jag ska köpa den på DVD istället sen om den kommer ut.... Då kan man kolla hur många gånger som helst <333

2009-11-13 @ 19:16:58
URL: http://skatingkikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0