Förlåt

Förlåt om jag har sårat någon det var apsolut inte meningen och jag skulle vara glad om ni skrev era namn jag kommer inte sluta vra er kompis bara för att ni skriver något dumt <33!
Hur som helst under  höstlovet har jag varit med kompisar och sett på bio Upp DEN SÖG!
Det var as dålig och så har jag varit och bada 1 gånh i söra och 2 gånger i Tibble det var as kul! Tibble e roligast där finns det hopptorn och 4 m djup bassäng! Sen fick vi gäster torsdag-fredag i lördasg gick jag bus eller godis med emma julia och jennier. Det var jätte kul jag höll på att kräkas efter åt så mycket godis fick vi!
Förlåt om jag inte har skrivit så mycket!
Det e bra att ni påminner mig snälla gör det!



Älskar er Puzz


Och tack för alla kommentarerna !

P.S Min dator e sönder som jag brukar ha så jag får ha pappas sega och gamla istället! :(
Det suger så jag kan inte ladda upp bilder!
Men när den kommer tillbaka har jag massa bilder på mina kompisar ,häster m.m

Och tack för att ni läser min blogg kag lovar att blogga offtare!



PUZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0