En vanlig men rolig lördag!

Hej alla bloggläsare!

Jaf håller på att somna framför datan nu!
Jag e så trött för igår hade tora och jossan fest och man skulle sova över. Men lycka till med det jag somnade typ 2 eller nått jag e **** trött! Och idag har jag cheerleadingen men det ska bli kul men ändå!
I går red jag världens piggast häst! Hon heter isabell jag lovar det gick as fort vi hoppa!
Alså jag fick tårat i ögonen så fort gick det!
Vi hoppa ÅÅÅ vad jag längtar tills nästa gång!
efter det gick jag och så svenska cuppen AIK VANN!
HURRA HURRA MED 2-0    Vilka LOSERS!

Ne nu ska jag inte vara taskig mot dom, dom var oxå bra


Men nu ska jag snart på cheerleadingen så hej då !


Puzz


HURRA!

Kommentarer
Postat av: jonas i din klass

AIK suger

2009-11-20 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0